Forfatter
Tittel Kultur og kommunikasjon :: salg og reiseliv vg2
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter Kultur og kommunikasjon er en del av Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv og dekker kompetansemålene i programfaget kultur og kommunikasjon. Gjennom teori og praktiske eksempler presenterer boka yrkesrettet kunnskap om kommunikasjon og kulturell påvirkning, service- og vertskapsrollen, opplevelser basert på norsk og samisk kultur og natur, nettverk og yrkesetikk, konflikt- og nødsituasjoner, beredskapsplaner og førstehjelp, og systemer for kundeoppfølging. Til kapitlene er det «Bruk det du kan»-oppgaver, repetisjonsspørsmål, sammendrag og praksisrettede yrkesoppgaver. Innlæringen av fagbegreper støttes av en egen begrepsliste, og stikkordsregisteret gjør boka lett å finne fram i. Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv består av tre bøker og en nettressurs med innhold både for elev og lærer: Forretningsdrift Innovasjon og markedsføring Kultur og kommunikasjon Salg og reiseliv vg2 nettressurs
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002321nam a22003375c 4500
*00118215
*00520241021
*007ta
*008240523t2025||||no |||||||| 0|nob|d
*019 $bl
*020 $a9788211047779$qheftet
*035 $a(NO-OsBAS)150483220
*040 $aNO-OsBAS$bnob$erda
*1001 $aGrinde, Bjørn Hallvard$0(NO-TrBIB)1606126540874$4aut
*24010$aKultur og kommunikasjon$lNorsk
*24510$aKultur og kommunikasjon :$bsalg og reiseliv vg2
*250 $a1. utgave
*264 $aBergen$bFagbokforlaget$c2025
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mCountry of origin$bNO$0(NO-TrBIB)1606126540874$2bokbas
*386 $mCountry of origin$bNO$0(NO-TrBIB)5098352$2bokbas
*520 $aKultur og kommunikasjon er en del av Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv og dekker kompetansemålene i programfaget kultur og kommunikasjon. Gjennom teori og praktiske eksempler presenterer boka yrkesrettet kunnskap om kommunikasjon og kulturell påvirkning, service- og vertskapsrollen, opplevelser basert på norsk og samisk kultur og natur, nettverk og yrkesetikk, konflikt- og nødsituasjoner, beredskapsplaner og førstehjelp, og systemer for kundeoppfølging. Til kapitlene er det «Bruk det du kan»-oppgaver, repetisjonsspørsmål, sammendrag og praksisrettede yrkesoppgaver. Innlæringen av fagbegreper støttes av en egen begrepsliste, og stikkordsregisteret gjør boka lett å finne fram i. Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv består av tre bøker og en nettressurs med innhold både for elev og lærer: Forretningsdrift Innovasjon og markedsføring Kultur og kommunikasjon Salg og reiseliv vg2 nettressurs
*658 $aKultur og kommunikasjon$cSRL2003$9nob$2udir
*658 $aVG2$9nob$2bokbas
*7001 $aKalvik, Ingvill$d1978-$0(NO-TrBIB)5098352$4aut
*70012$aGrinde, Bjørn Hallvard$0(NO-TrBIB)1606126540874$tKultur og kommunikasjon$lNorsk
*758 $iVerksid$aKultur og kommunikasjon$0(NO-OsBAS)bb:work:482ZSR61510B98GGBHFE5CT1K0
*852 $iG
*85642$asr.bokbasen.io$3Omslagsbilde$uhttps://sr.bokbasen.io/coverimage/9788211047779/org/jpg$qimage/jpeg
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening